Na profilu marki “Żytnia Extra” na Facebooku pojawiło się zdjęcie Michała Abramowicza zastrzelonego w Lubinie przez ZOMO 31 sierpnia 1982 r. Podpis sugerował, że chodzi o osobę w stanie upojenia alkoholowego.

Zdjęcie opatrzono bowiem napisem “KacVegas? Scenariusz pisany przez Żytnią”. Grafika jaka pojawiła się na portalu społecznościowym wywołała lawinę krytyki. Pod naporem użytkowników administrator usunął grafikę, zamiast niej pojawiły się przeprosiny. “Zespół Extra Żytnie” podkreślił, “że publikacja takiej fotografii nie była wynikiem braku szacunku, a naszej nieświadomości”. Skandal nie ogranicza się jednak wyłącznie do cynizmu bądź, jak przyznali sami pracownicy Polmosu Bielsko Biała, koszmarnej ignorancji. Zdjęcie zostało bowiem wykorzystane w komercyjnym celu bez zgody jego autora Krzysztofa Raczkowiaka.

facebook.com/kresy.pl

2 odpowiedzi

Zostaw odpowiedź

Chcesz przyłączyć się do dyskusji?
Nie krępuj się!

Leave a Reply

  1. greg
    greg :

    Zytnia to teraz ruska marka. Jakis idiota sprzedał ją kacapom, a ci zamiast 40% wódki, zrobili z niej kolorowe 32% siki, i opatrzyli debilną reklamą. Tylko idiota teraz tego dotknie.