Jak donosi branżowy portal w ciągu trzech miesięcy nowego roku prorządowa “Gazeta Polska” zanotowała wzrost wpływów z reklam o prawie 330% w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego.

Według danych cennikowych Kantar Media „Gazeta Polska” a właściwie jej wydawna czyli Niezależne Wydawnictwo Polskie zarobiło w pierwszym kwartale bieżącego roku na reklamach 2,173 mln zł (wzrost o 329,84%). Znaczny wzrost dochodów z tytułu reklam zanotowała też Fratria wydająca prorządowy tygodnik “wSieci”, który zarobił 9,401 mln zł (wzrost o 53,99%). Największy dochód z reklam miał wydawca tygodnika „Wprost” – wyniósł on 25,162 mln zł, co oznacza wzrost o 3,9%. Spadały natomiast dochody reklamowe pism liberalnych, sympatyzujących z obecną opozycją – “Tygodnika Powszechnego”, “Polityki”, “Newsweeka”.

press.pl/kresy.pl

3 odpowiedzi

Zostaw odpowiedź

Chcesz przyłączyć się do dyskusji?
Nie krępuj się!

Leave a Reply

  1. azar
    azar :

    Przecież wiadomo było, że tak będzie. Ale i tak wolę by pieniądze szły do Polskich mediów niż kolaboranta niemieckiego. Aha, wypocin wybiorczych nie traktuje jako Polskie!!!

  2. cinderella49
    cinderella49 :

    No i co w tym dziwnego? Przez ostatnie 8 lat najwięcej reklam oraz ogłoszeń instytucji państwowych miały pisma typu GazWyb i t.p. Poza tym reklamodawcy ogłaszaja sie w mediach, które maja najwięcej odborców. Oczywiście jest to także forma kryptosponsoringu, ale tak było od zawsze.Mnie to akurat cieszy,ze bertelsmany, springery, czerskie i t.p. zostały wzięte na lekka dietę. Zreszta nie wiadomo, na jak długo.