Jak wyliczył Instytut Monitorowania Mediów, lipcowe wypowiedzi i decyzje Ewy Kopacz i członków jej rządu to darmowa reklama o wartości przeszło 7 mln zł.

– W Biedronce warzywa są super – stwierdziła Ewa Kopacz na antenie TVP Info 7 lipca wywołując lawinę komentarzy.

Po raz kolejny o portugalskiej sieci sklepów stało się głośno, gdy podano informację, że minister spraw zagranicznych Grzegorz Schetyna zamierza wręczyć Krzyż Kawalerski Orderu Zasługi Rzeczypospolitej Polskiej dyrektorowi operacyjnemu Grupy Jeronimo Martins w Polsce Pedro Pereirze da Silvie.

Jak wyliczył Instytut Monitorowania Mediów, od 1 do 29 lipca w mediach społecznościowych, na portalach internetowych, w telewizji, radiu i prasie ukazało się blisko 30 tysięcy wzmianek na temat Biedronki.

Gdyby właściciel Biedronki musiał za taki rozgłos zapłacić po cenach rynkowych, to kosztowałoby go to 7,2 mln zł. Tyle są warte spoty telewizyjne, reklamy radiowe i prasowe, a także artykuły sponsorowane w internecie.

money.pl/KRESY.PL

0 odpowiedzi

Zostaw odpowiedź

Chcesz przyłączyć się do dyskusji?
Nie krępuj się!

Leave a Reply