Strona www.kresy.pl wykorzystuje pliki cookies (po polsku ciasteczka)

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania naszego serwisu. Dowiedz sie więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy. Polityka cookie.

Wesprzyj portal:
źr. Wiadomość Z Nad Wilii

Rosyjska Duma Państwowa: Zbadać amerykańskie media działające na terenie Rosji

Dodane przez Lipinski
Opublikowano: Poniedziałek, 20 marca 2017 o godz. 09:09:09

 

Ma to być odwet za działalność przeciwko telewizji Russia Today w USA.



Opodatkuj się!
W grudniu otrzymaliśmy od Was 3 272,00 zł. Serdecznie dziękujemy za wsparcie!.

Posłowie Dumy wezwali komisję ds. informacji i telekomunikacji do rozpoczęcia własnego dochodzenia w sprawie amerykańskich mediów działających w Rosji. Niższa izba parlamentu rosyjskiego chce zbadania, czy CNN, Głos Ameryki i Radio Wolna Europa oraz inne amerykańskie podmioty „działają zgodnie z rosyjskim prawem”.

Konstanin Zatulin z partii Jedna Rosja powiedział, że rosyjska kontrola jest odpowiedzią na apele polityków amerykańskich o zbadanie finansowanej przez Kreml telewizji „Russia Today” (RT).

W ubiegłym tygodniu senator Jeanne Shaheen przedstawiła w Kongresie projekt ustawy, który upoważniłby Departament Sprawiedliwośći do zbadania RT pod kątem naruszenia ustawy o rejestracji rzeczników zagranicznego mocodawcy.

RT jest oskarżana o bycie jednym z głównym wehikułów rosyjskiej propagandy w Ameryce i Europie.

Zatulin nazwał amerykański ruch „represyjnym”. – Powróciły czasy w USA, gdy Kaczor Donald i Myszka Mickey są przedstawiani jako agenci Kremla – powiedział.

ZOBACZ RÓWNIEŻ: Przewodniczący komisju wywiadu Izby Reprezententów: Nie ma dowodów na zmowę między Trumpem i Rosjanami

Jak pisze portal abcnews: - Rzeczywisty wpływ RT w USA jest dyskusyjny. Rzecznik RT twierdził w wywiadzie z „Washington Post” w styczniu, że kanał ma 8 milionów widzów co tydzień w Ameryce. Lecz dokumenty, które wyciekły z rosyjskiego państwowego holdingu medialnego, RIA Novosti, stwierdzają, że programy RT w 2015 roku były oglądane przez nie więcej niż 30 tys. widzów. RT nie znajduje się wśród 100 czołowych telewizji kablowych.

kresy.pl / abcnews.go.com

 



  • Poleć
  • Lubię to!
  • Zgłoś nadużycie
  • Skomentuj
poczekaj cierpliwie...
Dotychczas opublikował:
Artykuły: 21968
Filmy: 103
Dźwięki: 111
Galeria: 791
Odnośniki: 8
Mapy: 3
Dokumenty: 672

Ecoeconomy blog
Ecoeconomy blog
Ecoeconomy blog
Ecoeconomy blog
Ecoeconomy blog
Ecoeconomy blog
Ecoeconomy blog
Ecoeconomy blog

Wesprzyj portal:



Rejestracja

Do logowania
Użytkownik (*):
E-mail (*):
Hasło (*):
Ponownie (*):
 
O sobie
Rok urodzenia:
Miejsce zamieszkania:
Telefon:
O sobie:
Moje komunikatory
Gadu-Gadu:
GoogleTalk:
Skype:

Zaloguj się do serwisu


| Zapomniałem hasła

Witaj Gościu! Zarejestruj | Zaloguj