Strona www.kresy.pl wykorzystuje pliki cookies (po polsku ciasteczka)

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania naszego serwisu. Dowiedz sie więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy. Polityka cookie.

Reklama:
Fot. facebook.com / RacjonalistaPL
Reklama:

Niemiecki magazyn promuje zagraniczne produkty pod pozorem „patriotyzmu konsumenckiego”?

Dodane przez Lipinski
Opublikowano: Czwartek, 14 stycznia 2016 o godz. 23:11:21

 

Na stronach polskojęzycznej wersji magazynu Forbes zamieszono artykuł mający dotyczyć rozkwitu patriotyzmu konsumenckiego w Polsce. W istocie jest on głownie promocją marki „Teraz Polska”, której godło często znajduje się na produktach obcego pochodzenia.



Opodatkuj się!
W sierpniu otrzymaliśmy od Was 2 398,00 zł. Serdecznie dziękujemy za wsparcie!.

„Polacy coraz większą wagę przywiązują do pochodzenia produktu i chętnie sięgają po krajowe marki, w ten sposób wspierając polskie firmy i gospodarkę” – czytamy na wstępie artykułu „Rozkwit patriotyzmu konsumenckiego. Coraz częściej kupujemy rzeczy "made in Poland"”.

„Wzmacnianiu produktów „made in Poland” służy godło Teraz Polska, które rozpoznaje 70 proc. konsumentów” – zaznaczono.

Fundacja, która nadaje godło "Teraz Polska", w pewnych przypadkach wprowadza jednak konsumentów w błąd. Umieszcza bowiem swoje logo na produktach, które często zostały wyprodukowane za granicą i przez przedsiębiorstwa niebędące firmami rodzimymi. Zaznacza to m.in. fanpejdż „Swój do swego po swoje”. Zdobywcą godła "Teraz Polska" jest również m.in. niemiecka sieć Lidl.

W artykule opublikowanym za serwisem Newseria zwrócono jednocześnie uwagę na wzrost zainteresowania Polaków polskimi produktami. Przytoczono wyniki raportu KPMG „Rynek dóbr luksusowych w Polsce. Polskie marki premium i luksusowe. Edycja 2015”, według którego dla 56 proc. najbogatszych osób logo „made in Poland” stanowi zachętę do zakupu.

Z kolei według badań przeprowadzonych przez dr. Tomasza Barana i prof. Dominikę Maison w ramach Ogólnopolskiego Panelu Badawczego „Ariadna”, aż 84 proc. Polaków deklaruje, że często sięga po polskie produkty. W badaniu stwierdzono również, że 86 proc. ankietowanych Polaków chce wspierać rodzime firmy poprzez kupowanie ich produktów.

Polska wersja miesięcznika Forbes wydawana jest przez niemiecko-szwajcarski koncern Axel Springer Polska. Jest on również wydawcą polskiej wersji tygodnika „Newsweek”.

Forbes.pl / facebook.com / Kresy.pl



Reklama:
  • Poleć
  • Lubię to!
  • Zgłoś nadużycie
  • Skomentuj
poczekaj cierpliwie...
Dotychczas opublikował:
Artykuły: 18310
Filmy: 103
Dźwięki: 111
Galeria: 791
Odnośniki: 8
Mapy: 3
Dokumenty: 672

Reklama:
Ecoeconomy blog
Reklama:
Reklama:
Reklama:
Ecoeconomy blog
Ecoeconomy blog
Ecoeconomy blog
Ecoeconomy blog
Ecoeconomy blog
Ecoeconomy blog
Ecoeconomy blog
Ecoeconomy blog
Ecoeconomy blog
Ecoeconomy blog
Reklama:
Reklama:
Ecoeconomy blog

Wesprzyj portal:



Rejestracja

Do logowania
Użytkownik (*):
E-mail (*):
Hasło (*):
Ponownie (*):
 
O sobie
Rok urodzenia:
Miejsce zamieszkania:
Telefon:
O sobie:
Moje komunikatory
Gadu-Gadu:
GoogleTalk:
Skype:

Zaloguj się do serwisu


| Zapomniałem hasła

Witaj Gościu! Zarejestruj | Zaloguj
Reklama:
Reklama:
Reklama: