Strona www.kresy.pl wykorzystuje pliki cookies (po polsku ciasteczka)

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania naszego serwisu. Dowiedz sie więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy. Polityka cookie.

Wesprzyj portal:
źr. Business Insider

US Navy ma poważne problemy

Dodane przez Lipinski
Opublikowano: Wtorek, 14 lutego 2017 o godz. 19:07:22

 

Z powodu konserwacji i innych przyczyn, znacząca liczba (2/3) samolotów F/A-18 Hornet i Super Hornet, będących podstawą potencjału uderzeniowego amerykańskich lotniskowców, jest uziemniona.



Opodatkuj się!
W grudniu otrzymaliśmy od Was 3 272,00 zł. Serdecznie dziękujemy za wsparcie!.

 

Okazuje się, że ogólnie rzecz biorąc, ponad połowa samolotów amerykańskiej marynarki wojennej jest uziemniona z powodu braku pieniędzy na konieczne naprawy.

Dowódcy ostrzegają, że jeśli do końca roku nie znajdą się fundusze,  5 statków podwodnych trzeba będzie wycofać z czynnej służby.

Według serwisu defensenews, - Według danych US Navy, 53% samolotów bojowych marynarki nie może latać, tj. ok. 1700 samolotów bojowych, patrolowych, transportowych i helikopterów. Nie wszystko spowodowane jest problemami budżetowymi, w danym czasie około 1/4 do 1/3 samolotów jest uziemnionych z powodów konserwacji. Ale owe 53% stanowi dwukrotnie większy odstek w stosunku do historycznej normy.

Co więcej, obecnie nie ma również wystarczających funduszy na naprawę statków, a kolejka do naprawy stale się wydłuża.

ZOBACZ TAKŻE: Nowe plany rozwoju US Navy 

Obecna administracja Donalda Trumpa planuje rozbudowę floty amerykańskiej marynarki wojennej do 350 statków.

Jednak na razie budżet jest napięty z powodu kilkuletnich cięć zarządzonych najpierw przed administrację Obamy, a następnie przez Kongres, jak również z powodu przewlekłej niezdolności prawodawców, aby zapewnić nieprzerwany strumień pieniędzy dla sił zbrojnych i rządu w ogóle. Budżety zostały zredukowane pomimo braku osłabienia popytu na usługi floty, a marynarka, w celu zachowania środków na stocznie, świadomie wybrała cięcia budżetowe w serwisowaniu i szkoleniu zamiast wyeliminować statki, których budowa trwa wiele lat, nawet przy dostępnych funduszach- pisze defensenews.

kresy.pl / defensenews.com



  • Poleć
  • Lubię to!
  • Zgłoś nadużycie
  • Skomentuj
poczekaj cierpliwie...
Dotychczas opublikował:
Artykuły: 21989
Filmy: 103
Dźwięki: 111
Galeria: 791
Odnośniki: 8
Mapy: 3
Dokumenty: 672

Ecoeconomy blog
Ecoeconomy blog
Ecoeconomy blog
Ecoeconomy blog
Ecoeconomy blog
Ecoeconomy blog
Ecoeconomy blog
Ecoeconomy blog

Wesprzyj portal:



Rejestracja

Do logowania
Użytkownik (*):
E-mail (*):
Hasło (*):
Ponownie (*):
 
O sobie
Rok urodzenia:
Miejsce zamieszkania:
Telefon:
O sobie:
Moje komunikatory
Gadu-Gadu:
GoogleTalk:
Skype:

Zaloguj się do serwisu


| Zapomniałem hasła

Witaj Gościu! Zarejestruj | Zaloguj